MalaysiaPlaces.net

Malaysia Places Map Directory
Place Type:
Light Rail Station, Transit Station, Point Of Interest, Establishment
Address:
Taman Melati, 53100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
Coordinate: 3.21957, 101.72183
Rating: 4.00
Phone: -
Comments:
Shamsul Khumar (14/12/2017 20:33)
I like this place

zakira abdullah (13/10/2017 19:48)
Ini kali kedua dtg klinik satu malaysia taman melati...bukan nak komen sgt tpi,smpai dlm 7.58/7.59mlm.Guard kat luar ckp buka pkul 8pm...baca dkt website,n depan pintu,xde plak tulis time rehat...xpelah,kita org islam,bersangka baik,mungkin tunaikan kewajipan solat...tgu smpai 8.08pm,nampak juruwat ketuk pintu...someone inside...ok..then dia masuk n tutup...since xnak jadi bodoh tgu kat luar,bertanya,dah buka ke?cuba teka apa nurse tu jawab...pegawai kami baru bertukar,xpasti dia dtg ke tak,xde org nak bgi ubt (fham kena ada yg knowledgeable)..sb tu kami xbuka pintu...klau nak tgu,boleh tgu kat luar..klau x,boleh pergi klinik lain yg terdekat...fine..
Malas ckp byk,kepada kementerian kesihatan dan yg sepatutnya dan yg berwajib dan jgak yg sama waktu dgnnya,sila la pantau kemudahan utk rakyat ni...kami hargai setiap infrastructure yg telah disediakan...tapi,klau mcm ni lah perkhidmatan,sila perbaiki lagi...go to the nearest klinik 1 malaysia gombak...ni baru klinik...bukan pintu ditutup n suruh pesakit tgu kat luar...

Jaizan Jaiza (18/01/2017 22:34)
Berdekatan dgn kawasan Perumahan dan mall..

Katrine Emily (23/03/2015 15:45)
Amat memuaskan kerana mempunyai lokasi yang tepat dan kemudahan yang lain amat membantu