MalaysiaPlaces.net

Malaysia Places Map Directory
Place Type:
Local Business
Address:
SEREMBAN, REMBAU NEGERI SEMBILAN, Rembau
Coordinate: 2.71573, 101.94248
Rating: 4.70
Phone: 0136929092
Comments:
Facebook Admin (03/12/2017 09:05)

LENTIK! LENTIK! LENTIK!

Haaaa apa yang lentik tu? Tentulah bulu mata..

Bulu mata adik cantik ni melentik elok sebab Tati 3D Fiber Mascara!

...

Murah je ni.. Senang guna.. Memang lentik habislahh..

Nak tahu rahsia lentik tu kenalah cuba Tati 3D Fiber Mascara ni.. Barulah tahu kenapa..

Good Day Love โค

Whatsapp sis gojez www.wasap.my/60136929092๐Ÿ’‹

#TatiCosmetics #DariTatiTurunKeHati #TatiSkincare

See More

Facebook Admin (03/12/2017 09:04)

LENTIK! LENTIK! LENTIK!

Haaaa apa yang lentik tu? Tentulah bulu mata..

Bulu mata adik cantik ni melentik elok sebab Tati 3D Fiber Mascara!

...

Murah je ni.. Senang guna.. Memang lentik habislahh..

Nak tahu rahsia lentik tu kenalah cuba Tati 3D Fiber Mascara ni.. Barulah tahu kenapa..

Good Day Love โค

Whatsapp sis gojez www.wasap.my/60136929092๐Ÿ’‹

#TatiCosmetics #DariTatiTurunKeHati #TatiSkincare

See More

Facebook Admin (16/08/2017 20:12)

Hye gegojez๐Ÿ’‹ Meyh sis nk bisik2 kebaikan Tatiskincare ni!!๐Ÿ˜˜

Dengan tatiskincare masalah seperti kulit kusam, berjerawat, dan kulit sensitif dapat diatasi

...

Nak kan๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡

Cantik Gebu Tegang

Dpatkan segera set 5in1 Tati Skincare dngn harga MERDEKA SALE๐Ÿ˜€

#TeamAsGojez #TatiSkinCareMalaysia #TatiCos

See More

Facebook Admin (15/08/2017 21:23)

BEST GILER PAKAI SET TATI SKINCARE NI .

Hanya 5 item sahaja mampu merawat masalah wajah uols. .

...

Jerawat kecut, parut pudar, dan juga kulit makin cerahhh. Rugi uolls tak cuba tauuu.๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Malu nk tnya inbox je sis gojez. Sis gojez akan selesaikan masalah uols๐Ÿ˜‰

Whatspp sis gojez +60136929092

#daritatiturunkehati

See More

Facebook Admin (09/08/2017 09:56)

Ishhh TATI๐Ÿ˜…

Awak punya lah banyak kontroversi tapi awak tetap pilihan no 1 kann?? Itu la, tak kenal maka tak cinta. Dari tati turun ke hati. Pm Sis gojez untuk dapatkan diskaun set terbaru tati ni tauuu. Terhad 100 orang je sis bagi harga menawan cantik mcm cik adik manis kat bawah ni.... Pada yg nak cepat whatsapp click jer www.wasap.my/60136929092

#TeamAsGojez #TatiKosmetic #TatiSkinCareNew

See More